Oficina tècnica per a la promoció de l'accessibilitat
L'Oficina tècnica per a la promoció de l'accessibilitat és el referent municipal especialitzat per fomentar l'accessibilitat universal a la ciutat.
Quan va néixer?
L'Oficina tècnica va néixer l'any 2013 com a resposta a la demanda de les entitats de comptar amb un referent municipal en matèria d'accessibilitat.
A qui es dirigeix?
Ciutadania a títol individual.
Entitats i associacions.
Comerços i empreses.
Serveis municipals i administracions públiques.
Quins serveis ofereix?
Informar, assessorar i orientar en matèria d'accessibilitat universal.
Rebre suggeriments, propostes i queixes en matèria d'accessibilitat universal i vehicular-les.
Facilitar la participació de les entitats i altres agents rellevants locals en la presa de decisions envers l'accessibilitat universal a través del Comitè i de la Comissió d'Accessibilitat.
Treballar transversalment des dels diferents serveis municipals per facilitar l'accessibilitat universal. Coneixement de la legislació i detecció de necessitats globals.